آموزشگاه موسيقی ماهور
آموزشگاه موسيقی ماهور
فروشگاه موسیقی ماهور
02165519390 شنبه - جمعه 09:00 - 21:00 شهرک اندیشه ،بلوار دنبا مالی ، مجتمع موسيقی ماهور
02165530060 شنبه - پنجشنبه 09:00 - 21:00 اندیشه بلوار دنیا مالی ،بین خیابان 10 و 11 شرقی

محمد حنیف مدیریان

مدرس و نوازنده پیانو

بیوگرافی

متولد ۱۳۷۲/۴/۲۷
مدرس پیانو ، سلفژ، آهنگسازی و تئوری موسیقی
موسیقی را از شش سالگی با ساز فلوت رکورد آغاز کرد و بعد از پایان دوره ی ارف به ساز گیتار، سلفژ و پیانوی عمومی رو آورد، در دوره ی دبیرستان به تحقیق درباره ی سبک های مختلف پرداخت و علاقه ی شدید به موسیقی کلاسیک جهانی پیدا کرد، از هجده سالگی ساز تخصصی را پیانو تغییر داد و نزد استاد محمد علی میری در بنیاد رودکی به تحصیل پیانو ، سلفژ و تئوری موسیقی پرداخت. هارمونی را نزد امیر حسین اللهدادی و موسیقی ایرانی را با تنبور مقامی آغاز کرد.
در سال ۱۳۹۷ با رتبه ی ۱۲ کشوری وارد دانشگاه هنر تهران در رشته ی آهنگسازی شد و پیانو را نزد استاد طاهری دکترای پداگژی از آلمان دنبال کرد، همچنین در مستر کلاس های پیانوی رافائل میناسکانیان و بداهه پردازی ادیب قربانی دکترای بداهه نوازی در آمریکا شرکت کرد.
همچنین آهنگسازی را با امیر علوی، کاوه عظیمی، احمد رضا اسماعیلی و مجید تحریری و ارکستراسیون را با امیر علوی و امین هنرمند فرم و کنترپوان مدال را با محمد رضا تفضلی و موسیقی الکترونیک را با امین هنرمند گذراند.
از سال ۱۳۹۲ به تدریس پیانو و سلفژ در موسسه ی صبای رویان مشغول شد و در حال حاضر در آموزشگاه ریرا، ماهور و پژواک دارای بالای پنجاه پنج شاگرد در تمام سطوح مختلف است.